PLUGGDAG

Vaknade upp vid 12 ungefär, käkade lite frulle och har suttit och ritat på fördjupningsuppgifterna till bilden. Igår var jag, Marcus och Philip och såg på bio, Iron Man 2. Den var faktiskt ganska bra :)

Träffade en otroligt fin långhårig chihuahua tik, som jag hälsade på inne på Hemköp. Jag satte mig på huk och hälsade på henne och då lade hon sig tätt mot mina fötter och ben och slickade på mina fingrar! Ägaren sa att hon var lite rädd, det var nämligen en stor schäfer-liknande hund utanför som stod och skällde. Hon var så himla liten, hon nådde inte ens upp till halva mitt smalben och var ändå 2 år gammal. Så otroligt fin hund, nu är jag ännu mer taggad på att köpa chihuahua. Kanske till och med en långhårig? 

Nej nu ska jag plugga lite till och sedan kanske bege mig ner till stan och köpa mig en glass när Marcus kommer tillbaka, det är ju så fint väder idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0