MÅNDAG

Sitter i soffan och degar medans jag väntar på att lillsyrran ska komma med käke. Jag borde egentligen plugga, har en del skolarbeten som måste in. Dessutom så måste jag göra en koreografi med styrkeövningar till en passande låt tills imorgon.

På onsdag morgon är det nationellla i matte A, klarar jag inte nationella får jag typ ig i matte?`nämen..
Nästa måndag har vi prov i materialkunskap, skötsel av kläder och så ska jag lämna in mina fördjupningsuppgifter i bilden fredagen samma vecka. Och samma fredag så har vi B-delen i matte A nationella och på kvällen så ska vi hjälpa till med kläderna inför en modevisning som ska hållas under lördagen då det är Kulturnatta i Umeå och klassen ska arbeta då. Sen vecka22 så ska jag hålla en muntlig framställning eller nått om feminism. Och som grädden på nosen har jag en book summury som skulle in i februari någon gång, vad hende?

TUR ATT VI ÄR LEDIGA TOR-FRE ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


wish me good luck @ school

Kommentarer
Postat av: Patrik

Det är du att du är duktig och har disciplin, Jobba på så <3

2010-05-11 @ 13:00:36
Postat av: mamma

Ja det är bara att kämpa på! :) by the way som grädde på moset inte nosen, har du inget annat än hundar på huvudet ;)Kram

2010-05-12 @ 13:41:48
Postat av: Annette

Lycka till, det går nog bra ska du se. =)

2010-05-12 @ 15:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0