sommarlov

Oj så skönt med sommarlov! Nog för att man ska jobba dom närmsta veckorna, men det är en helt annan grej att stiga upp på morgonen och veta att man inte har några jobbiga prov eller läxor. Det här sommarlovet ska jag slappna av ordentligt, det här är ju mitt näst sista sommarlov, nästa år lär man väl jobba den mesta tiden. Året har i alla fall gått hur fort som helst, känns som om vi nyss gick ut 9:an...

Skolavslutningskvällen blev väldigt spontan och jag drogs lite hit och dit, först var vi hemma hos mig några stycken sedan drog vi över bron till teg och hängde en stund vid älven med alex och co. Sedan så begav vi oss till stan för att kolla läget, sedan hem och sedan ner till stan igen! Kvällen slutade i alla fall inte förens vid 4 tiden, hemma hos mig med 4 kompanjorer. Sjukt trevlig kväll :)

Nu ska jag på kalas!


snygg bild på moi igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0