sommarfrågor

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Öland, fast vi har inte varit där så mycket de senaste åren. Annars är det väl alltid roligt att åka och hälsa på släkten eller åka utomlands. Bara man kommer bort från vardagen :)

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Men min familj eller med mina vänner. På en vacker strand med fint väder, men inte så långt från city, man måste ju kunna dra ner på stan och handla lite nya kläder ;)

3. Vad lägger du helst på grillen?
- Oxfilé och grönsaksspett!

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Först ska jag jobba i ca 2-3 veckor. Sen har jag tänkt mig en sväng ner till Stockholm och kanske utomlands. Sedan så skulle jag gärna vilja åka på peace&love, men det kan nog vara försent att boka nu ..

5. Dina bästa sommarfärger?
- Vitt, korall och turkost är snyggt! Och khaki-grönt.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-  Att campa och speciellt då på Öland! Jag tror inte jag känner någon som brukar campa som inte varit där?

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Alla somrar på Öland var helt underbara! Om jag ska välja ut ett speciellt minne så blir det nog när vi var ner till Legoland med mina kusiner och sedan fortsatte till Öland.

8. Havet, sjön eller poolen?
- Poolen, jag är så himla rädd för fiskar :( Men det går bra om det är riktigt klart vatten så man ser ner till botten, ibland iaf.. :)

9. Vad väljer du i glassbaren?
- Förmodligen mackaglass eller snickersglass


10. Vart går din drömsemester?
- Thailand :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag som trodde vi hade föstört er med husvagnen ;) Kram

2010-06-15 @ 07:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0