Vare så här Kissie skulle få hem sin hund?

aftonbladet så kan man läsa om hur två äldre män smugglat in 22 stycken hundar av raserna Chihuahua och Fransk Bulldog, alla hundar blev tvungen att avlivas efter att de blivit stoppade av tullen. Polisen har även gripit två till personer i Stockholm, en av dem kanske  är Kissie ? haha nämen vi får hoppas att hon har större hjärna än så.

När jag ska köpa min chuhuahua så ska då jag vara jätte noga med att den inte är insmugglad, det skulle vara så himla hemskt om man får hem en hund som inte mår bra och måste avlivas direkt.



Kommentarer
Postat av: Jag

Hey, vad tycker du om Paul Haukkas klädstil - tror du att jag har tolkat den rätt?

Passar Andys ord in på hans och Edies stilar?

Borde Stockholm inspireras mer av London?



Kom in i min blogg http://snostilen.se och tyck till!

2010-06-07 @ 12:04:51
URL: http://snostilen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0